列印
相片連結
________________________________
日本JOA定向之旅
 
11月3日
Model event
我地一行三十人糖,糖友和我坐巴士去model event centre, model event張圖有三個point主要係適應地形,有齊3個scale, 7500,10000,15000,俾參加者攞下感覺。
日本嘅林地形好斜,森林入面有杉樹同竹樹。要非常留意地形同線性features。由於好斜,要手拉腳踩前進,手同脚都不夠力拉自己!落山窩係要Sir 落山
 
了解左日本地形特色,心理上預備之後兩日咁嘅斜道。
試完場地後,由於無巴士,要行6-7km行路返JR駅,對腳返到去開始痛!一路上在7仔,商店,超市買了東西吃,對我來講,在這裡住無啖好食。
---
11月4日
Middle
1:7500圖,看等高線相當舒服
越野程度高,但我信心不足,定位要耐 d, 同埋昨日行馬路7km 好累
PT 1-3 有越野段,之後就跑馬路/小徑,入point 附近先cross country, 由於好斜,去到後段雙腿已發軟!早知在香港練習體能時候,做多啲深蹲(後悔)
去PT 4 途中,在路彎見到好細個妹妹,唔知點入point,佢又見我慢速移動,佢就show 左地圖給我看,我同佢講直行就係,但佢都唔郁,想我帶佢入point ,咁我就帶佢入point。
之後的 point 都能有效利用attack point 入到,但好斜,要坐低滑落去,但係日本人好犀利全部係衝落去跑落去!
1:30左右完成
Long
出發前,工作人員direct我去錯線道,我也攞錯咗地圖,我去到star marker 先記起,今日嘅地圖scale係1:10000,手上是1:7500, 所以一定攞錯地圖,於是我就返去重新攞,浪費7分鐘。
由於疲勞,加上又輸咗時間,已冇乜心機,慢行
由於糖在我後面數分鐘後出發,我因拎錯圖已而折返,再重新出發,因而遇上她,自此幾乎一同行動。
Point 1-2 long leg, 因找不到路口,行左去老遠,lost 左好多時間!用十一一所以後面啲point每一個都好小心咁搵attack point對地形,一路腳震震咁去。point 2-8 cross country 部分較多。point 8-9 本可cross 一段,但還是選路(因為就快攰死)。最後3:00:12完成,OT12秒!
呢個故事教訓,要練好體能先可以玩一連幾日嘅比賽