列印

相片下載

_________

日本全國大賽 2023.11.4-5

事前篇

事源阿健在5月在group報料話11月日本有WRE比賽,拿拿林用里數換左2號去6號返機票,不久留只快閃幾日。後來見到陸續都有會友示意會去,能想像會有不少香港人過去比賽。

到了8月,我去完瑞士返來,聽到老細牙痛,聽得出唔係好鍾意我成日請假。所以再將行程壓縮,變成3號下午去6號朝早返,想去完都唔覺我去過咁。

呢個比賽在千葉縣勝浦,千葉縣係一個半島,與東京隔左個東京灣(哥斯拉出沒注意),向住東京灣那邊是市區,向住太平洋果邊就係郊區,勝浦就是向太平洋呢邊,係沖浪勝地,同食海鮮渡假嘅地方。

起初要book酒店時都遇到阻滯,因當地不算很熱門的旅遊地區,房間有限,突然有成千人來,會唔夠房住。我曾經去過agoda, booking等網睇,一係好L貴,一係好L遠,最後都係睇返官方推薦嘅民宿,可惜撳晒咁多間可以網上預約的都滿晒,無計可施下我寫左個email俾organizer,叫佢幫我搵幾間要電話預約的民宿。可惜他回覆話都係full晒,叫我試下去鄰站御宿找,只隔一個車站,都好方便。最後,我在google translate 幫助下,在local 民宿網站成功預約,一泊兩食,仲係唔使預付,住完先俾錢。

出發前一星期

阿健問我會唔會帶張天幕去,我好爽快答左會。但因小弟不嬲冇良好的收拾習慣,要搵齊D架撑都唔容易。用左幾日搵齊之後,發現有D繩斷左,有D釘彎左。咁又要去買過D繩執返佢,同埋去鎚返直D釘。搞完之後,先諗起我去程改左搭hkexpress, 冇買寄倉行李,所以張天幕係帶唔到!此下當然係搖旗求救,首領Bruce首先提出幫手,他也去日本,但唔係去比賽。他2號去,可是佢係去成田機場(我羽田),想利用locker交收都唔得。好彩後尾搵到阿濱,佢係搭CX去,可以寄倉。所以馬上帶張天幕俾佢,大家有得遮陰都要多得佢。

出發日

當日星期五,上晝都仲返緊工,向各位伙伴交帶過後,下午lunch後就出發。以往出門,冇一次唔係趕頭趕命,今次時間比較充裕,就去左環亞lounge食嘢。好彩唔係旺季,lounge唔係好多人,食到飽,飲到飽,睇電視睇到飽先上機。

好多年冇搭UO,座位空間比印象中濶落(可能係我瘦左,呵),但都要幾有耐性先等到落機。見窗外條登機橋搞左好耐先set好,花左十幾分鐘,我睇下時間,已經過左23點,有D擔心冇車搭。點知出到入境大堂,嘩,人山人海! 目測有幾百人排隊等過關,但都冇乜辦法,只能耐等候,有D後悔響lounge hea左幾個鐘。終於成00:30先出到閘,當時電車已經收晒車,只係剩低一班去新宿/池袋的巴士01:00開。我在機場arrival 和 departure 四周走了一圈,發現好多人已經set晒架步準備瞓覺,長凳,陰角都有人霸左。經過food court, 看到原來mos burger 吉野家開通宵,咁就決定瞓機場一晚。後尾唔知點解咁好彩,俾我搵到張長凳冇人,就響庶休息。

 

比賽第一日,中距離

晨早四點幾就起身,其實冇乜點瞓,去搭5:00首班巴士,但唔知邊度買車飛。行來行去,心諗應該在巴士站附近。原來部賣飛機0450先有人開閘,有驚無險地順利買完飛上巴士。巴士駁電車,去到勝浦已是3小時之後,剛剛接上第一班大會車。

去到event centre, 係一間學校。工作人員在忙碌set場。好快阿濱亦到達了,我哋就起左張天幕,換衫換鞋等出發。慢慢ya人,及香港友會的人也結集一齊,熱身出發。

此場地有D似大棠,又似牛寮,山咀山窩密集,落山好斜下。有好幾次都係瀡落去,泥土鬆散,著釘鞋都停唔到。最難係好容易認錯咀認錯窩,稍不留神就落錯,知道錯左要躝返上去都幾甘。比賽路線upload左去livelox。日本人好勁好快,我哋分析係同場地有關,他們從小已經可以多運用技術,用到極致純熟,香港人要加把勁。

住宿是間家庭經營的民宿,應該已經營了幾十年,可能更耐。店主非常友善,一泊兩食包晚餐和早餐,晚餐是日式,每人十幾碟嘢擺滿一枱,每款都好精緻,好好吃。食完飯已經有人在房間鋪好床鋪。可以瞓覺好了。

比賽第二日,長距離

經過一天的休息,能量升返唔少,加上昨天的經驗,今日表現應該比昨天好。event centre都係同一地方,今日是用賽區南面。賽程不算太難,只係唔可以錯得太遠。因為地形太多similar feature, 稍一失位要馬上確認返自己響邊,否則要搵返自己響邊都幾難。賽區冇大石頭,基本上只係睇等高線去辨認,山脊明明係條路又唔畫,所以都唔敢點快跑,數山丘數到智障。不停山窩山咀上落,跣到hihi聲。9人參賽排第6, 唔使包尾。

今次比賽見識到日本運動員的越野能力超高,其二是閱圖能力,點樣可以在顛簸環境下仲睇到圖,係咪應該都要訓練下?

之後同阿濱同搭早機返香港,去左機場nine hours 膠囊酒店過一晚。感覺不錯,第日晚機到或者早機走都可以選擇。